crapy clawn forums

don't u bored to play always same game since years with his "i aim the feet/birds i head shot"
It is currently Sat Apr 27, 2024 8:57 am

All times are UTC-06:00

PostPosted: Thu Dec 13, 2007 2:22 pm 
Frederick von Boner

* * * Also the kok is hoot and drie of complexioun, and therfore he is ful bolde and hardy, and so fightith boldeliche for his wyfes agenst his adversaries and assaileth and resith on hem and tereth and woundeth ham with bile and with spores. And whan he hath the maistrie he singeth anon, and or he singeth he betith himself with his wynges to make him the more able to singe. And he usith fer in the nyght to singe moost cleereliche and strongliche, and aboute the morwetyde he schapith lyght voys and song, as Ambrose saith. The cok bereth a comb on his hede in stede of a crowne, and yif he lesith his comb he lesith his hardinesse and is the more slow and coward to assaile his adversarie. And he loveth clerliche his wyves. And whenne he fyndeth mete he clepith his wifes togedres with a certeyn voys and spareth his owne mete to fede therwith his wifes. And settith next to him on rooste the henne that is most fatte and tendre and loveth hire best and desireth most to have hire presence. In the morewetide whanne he fleeth to gete his mete, furst he leith his side to hire side and bi certeyne tokenes and beckes, as it were love tacchis, a woweth and prayeth hire to tredinge; and fightith for hire specialliche as though he were jelous, and with byle and spores he chacith and dryveth awey from him cokkes that cometh nyghe his wifes. And in fightinge he smytith the grounde with his bile and rereth up the weyes aboute his necke to maken him the more bolde and hardy, and meveth the fetheres of his taile upwarde and donwarde that he mowe so the more abilliche come to the bataile.

Post subject:
PostPosted: Thu Dec 13, 2007 2:35 pm 
I AM A GAY N00B

You just might be a genius.

Post subject:
PostPosted: Thu Dec 13, 2007 3:22 pm 
Frederick von Boner

Quote:
You just might be a genius.
check my coat in and i paid the dolla. sidekick rings, whats up, holla!

Post subject:
PostPosted: Thu Dec 13, 2007 3:24 pm 
I AM GREAT

One fynne somer day when softe was the sunne,
I kylled a yong byrd and I ate it on a bunne.

Post subject:
PostPosted: Thu Dec 13, 2007 6:19 pm 
resident debaucher

also, koks.